get better soon :)

okey last week my nephew masuk hospital.dia masuk hospital sebab deman panas.okey cerita dia macam nie,malam tu naufal just deman biasa-biasa je then mak dia pergi laa bwak  g klinik.then diaorang balik rumah aku time tu naufal okey je.then time aku tengah main Ipad titibe dia tengok jee aku.then dia cium aku.aww dia memang suka buat macam tu.hihi lepas tu mak dia bagi dia makan ubat.dia menangis-nangis je :( urmm lepas makan ubat mak dia suruh dia baring.lepas je dia baring tuh dia macam pengsan and badan dia panas gila laa.muka mak dia cuak gila :( and aku pulak terfikir,entah-entah tadi tu kali terakhir naufal cium aku :( seriusly aku pun cuak jugak time tu.ok then parents dia terus bawak dia pergi hospital and dia kena tahan kat wad :( urmm and now dia dah makin sihat.acik sayang naufal tau #walaupun aku selalu buli dia muahaha ♥