school is coming -.-


okey hari nie 28.12.2011 waa pejam celik pejam celik dah nak masuk 2012 dah.2012 hope to be better than 2011.okey sekolah pun dah nak start.korang dah ready belum?haha aku bukak FB semua update status pasal naik sekolah,ada yang tak semangat sebab nak naik sek dah,ada yang terlebih semangat :D semua ada.haha okey hari nie aku pergi beli barang sek :D aceh-aceh semangat jee an beli awal-awal.aku pergi beli baju sek,barang sekolah.tudung aku tahun nie labuh gile kodd.macam ustazah pun ada~ haha k cuma beg dengan kasut sek jee tak beli lagi.umm cuti sekolah pun dah nak abis.lepas nie tak ada tidur lambat dah.lepas nie tak ada on9 hari-hari.lepas nie kena bangun awal,malam pulak kena study.hihi tak pea 2tahun jee lagi aku nak abis sekolah.aww tak sabar nya.and aku dah besar tau umur aku dah 16tahun.haha kau ada?#ek eleh 16thun je pun -.- umm k.k