i love both of them .

 As you guys know sekarang ni ramai yang tergila-gila kan k-pop right ? But me ? saya tak minat langsung k-pop.i don't why.huu yess diaorang memang comel,cute and sepet tapi saya memang tak minat diaorang laa.haha okay laa straight to the point laa kan hari tu saya tengok astro HBO then ada cerita 'justin bieber never say never' entah macam mana tergerak hati nak tengok justin biebier.haha ok lepas je tengok justin biebier nsn terus jadi minat gila-gila dekat dia :) mwhehe ehh my dear zayn malek pun still buah hati saya okayy.haha k merepek .and see my background colour purple :-) justin biebier punye favorite colour.haha k stop it nadia . I love both of them ? who care ?



ohh noo !


you smile i smile :)



Guys,stop talking about him ! pffftt 


zayn,stop make me melt -.-'


our kids :D harhar


I love you zayn,forever you :)