heyp peeps.hihi aww lama dah nadia tak update blog.rindu rindu :D okey hari ni dah masuk 3hari kita sekolah :) macam mane?best tak sekolah?best tak dapat classmate baru? hihi aku pulak? k first day sekolah macam biasa bangun pagi-pagi,then my lil bro first time sekolah pagi :D dulu time darjah 3dia pergi petang.so this year dia kena sekolah pagi.haha susah sangat nak kejut kan dia >.< lepas dah siap-siap tu,macam biasa my mom hantar pergi sekolah, sampai je sekolah dah pukul 7:20.aku sampai jee dekat sekolah terus pergi DATARAN SETIA ~ hihi pergi perhimpunan then menjerit2 diorang tengok aku * macam setahun tak jumpa pun ada -.- k diaorg semua cakap aku makin gemok :( haha then dekat perhimpunan tu cikgu asyik puji je budak-budak fom4 cikgu  kata tahun 96 PECAH REKOD SEBAB PMR RAMAI STRAIGHT A.alhamdulillah *walaupun aku tak dapat straight A :p haha okeyokey then lepas perhimpunan tu fom4 kena masuk dewan -.- pfft aku nak tahu class :(  haha then cikgu kata hari jumaat baru dapat tahu class.tiga hari budak fom4 kena duduk dalam dewan.and then balik sekolah tu jumpe dengan budak-budak FOM1 tengah beratur nak masuk class alahai comey-comey jee.muka semua nervous2 jee sebab first time sekolah menengah laa kata kan.haha.semua senyum2 bila tengok kakak2/abang2 FOM 3,4,5 *acehaceh kakak konon -.- k hari jumaat aku dapat tahu class. aku class 4BESTARI.alhamdulillah aku tengok dekat list nama 4bestari tu tak ada pun nama musuh aku :D hehehe hari isnin nie baruu nak start masuk class.huuu seram nih :p GOODBYE 3UNGGUL WELCOME 4BESTARI :)