meet my bestie :)

hey guys,long time no write here.lately aku asyik tak ada mood je.hihi tak tahu kenapa.k sbenarnye sabtu lepas saya jumpe dengan my bestie.aww rindu dia jah.hehe kecoh! actually tak rancang pun nak hang.time balqis text,ajak hang tu dah pukul 3 pm. aku pun siap-siap laa en :P dah siap tu aku suruh akak aku hantar kat LRT dia baru dapat lesen kreta kodd.jealous jee.ahaha k jumpe balqis kat LRT taman melatie.kitaorang pgy KLCC je.sampai-sampai je KLCC kitaorg pgy tgok baju,aww baju dia cantik-cantik jah :P then aku tarik balqis ajak dia bla dari situ.K aku sakit hati tak dapat beli semua tu.haha kitaorg pgy taman klcc pulak :P bosan kod,kuar dua orang jee.pastu ada mat rempit mane tah menggediks pgy ikut kitaorg.erh pastu bile orang tak layan baru nak bla,CiAn kItEw TgOk AwAk :) haha k aku dengan balqis masuk klcc balik.dh macam orang gila pun ada?LOL,kata pgy jalan-jalan,so suka hati kite laa nak pgy mne :P k mrepek.then kitaorang dah lapar,pgy leyy makan kat KFC.teman ni,mampu makan kfc jeh.hihi k dah kenyang balik laa :) time otw balik tu saya jumpe cody simpson dia kenyit mata kat kiteew :P haha K yang tu aku tipuu jee -.-