baby-sitter :)

Assalamualaikum and hello blogger ,okey today saya jadi baby-sitter >.< hikhik saya kena jaga my nephew nama dia naufal mikail.mama dia pergi shopping dengan nenek.so saya duduk rumah jaga dia :) actually tak ada laa susah sangat nak jaga naufal nie.bagi je dia mainan & makanan,diam laa nanti :) hihi saya tak jaga pun dia.saya duduk online ;) jahat enn mak cik dia?abis naufal dia tak menangis.tak kan 24jam nak berkepit dengan dia enn :P rimas dia?k saya online laa dalam bilik.dia kat luar tengok tv,titibe dia masuk then dia naik katill tengok mak cik dia onlinee :D kesian dia boring! then saya pun bukak laa webcam :D kitaorg tengah-tengah webcam tuh titibe naufal tertido :D haha kesian dia mengantok!dia memang macam nie senang nak tido,well ikut perangai emak dia laa :/ haha saya penat nak tido jugak,K baii




                                 #see mata dia?terkuyu-kuyu :D haha